4 Kasım 2014 Salı

FRAISER


Yanılmıyorsam ülkemizde de yayınlanan bu dizi bence gelmiş geçmiş en iyi 50 televizyon şovunda mutlaka yerini alır. Ben kısaca "sofistike" komedi dizisi diyorum. Kullanılan kelimeler ve cümle yapılarını anlamak bazen çok zor olduğundan, benim gibi ana dili İngilizce olmayanlara bazı detayları kaçırmamak adına mutlaka alt-yazıyla izlemelerini tavsiye ederim.
Ana Konusu: Psikiyatr olan Fraiser aynı zamanda radyo programı sunar. Polis emeklisi babası ve onun hemşiresiyle beraber  aynı evi paylaşırlar. Erkek kardeşi Niles ve diğer arkadaşlarıyla Fraiser'ın hayatı çok değişik ve eğlencelidir. Özellikle babaları ve kardeşler arasındaki diyaloglar en çok hoşuma giden sahnelerdendi.
Bu dizide özellikle senaristlerin iyi iş çıkardıklarına inanıyorum. 10 seneden fazla yayınlanan her dizi benim takdirimi kazanmıştır. Hemen hemen aynı karakterle bu kadar fazla bölüm çekmek ve konuların ilginç ve komik olmasını sağlamak kolay iş olmazsa gerek.


Şahsi Puan: 8,5/10
İMDB: 8/10
Show Time: 1993-2004
Bölüm sayısı: 263

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder