19 Kasım 2014 Çarşamba

FULL HOUSE


Ülkemizde ilk özel televizyon yayına başladığında gösterilen ilk dizilerden bir tanesi. Okuldan dönünce izlemekten zevk aldığım dizilerden bir tanesinin imdb'de bu kadar az puan alması beni şaşırttı. Ben diziyi çocukken izlemiş ve beğenmiştim. Eskiyi hatırlayarak kendi puanımı veriyorum. Belki de ben de şimdi eski bölümleri izlesem puanım daha düşük olur. 
Ana Konusu: Karısı öldükten sonra kayın-biraderi ve arkadaşıyla kızlarını yetiştirme derdine düşen bir adamın hikayesi. Tabi ki, klasik anne-baba ve çocuklar yerine farklı bir aile tipi karşımıza çıkıyor. Küçük kızlar büyüdükçe daha çok annelerine ihtiyaç duyması ve de evdeki erkeklerin nasıl tepki vereceklerini şaşırması dizinin komik olan tarafı.


Şahsi Puan: 7,5/10
İMDB: 6,5/10
Show Time: 1987-1995
Bölüm sayısı: 193

1 yorum: